Вокзали і аеропорти
При проєктуванні, будівництві і реконструкції будівель вокзалів і аеропортів, серйозну увагу необхідно приділяти питанням звуко- віброізоляції, а також створення необхідного акустичного комфорту в приміщеннях. Крім сприятливої акустичної атмосфери під час відпочинку і очікування авіарейсів або поїздів, пасажири повинні чітко і розбірливо чути всі оголошення диктора. У чинному ДБН вказані вимоги до акустичних параметрів приміщень вокзалів і аеропортів, тому важливо дотримуватися певних правил при їх проєктуванні.
Ключові цифри
Максимальний рівень звуку при запуску двигунів широкофюзеляжного літака, який вимірюється на відстані 20 м від найближчого двигуна літака
Допустимий (еквівалентний) рівень звуку в залах реєстрації та очікування пасажирів аеропортів
допустимі значення часу реверберації (лункості) на середніх частотах для залів реєстрації та очікування пасажирів в залежності від об’єму приміщення
Питання звуко-віброізоляції і акустики в приміщеннях вокзалів і аеропортів:

- Звуко- і віброізоляція інженерного устаткування: зниження шуму від систем вентиляції і кондиціонування, а також інших прилеглих технічних приміщень (віброізоляція холодильних машин, шумоізоляція чиллерів і т.і.). При цьому об'єкти захисту - зали очікування, а також торгові, побутові та адміністративні приміщення вокзалу або аеропорту.
Як приклад цікавий випадок при будівництві нового терміналу одного з міжнародних аеропортів нашої країни. Холодильна машина системи кондиціонування настільки сильно випромінювала вібрацію, що в досить великому приміщенні магазину безмитної торгівлі, розміщеному під нею, персоналу було неможливо працювати. Тут важливо те, що при проєктуванні до питань віброізоляції проєктувальники поставилися досить поблажливо: по-перше: торговий зал величезний, по-друге - сам агрегат розташований на даху, і по-третє, для магазинів вимоги по шуму набагато менш суворі, ніж для житла . У підсумку, після запуску системи кондиціонування стало ясно, що для даного агрегату доведеться передбачати більш серйозну систему віброізоляцію. При цьому переробка вже запущеного в експлуатацію агрегату справа завжди більш складна і витратна. - Віброізоляція рейкових шляхів (у разі ж/д вокзалу), віброізоляція фундаментів.
- Додаткова звукоізоляція адміністративних офісних приміщень і бізнес-залів.
- Створення комфортного акустичного середовища в приміщеннях залів очікування та інших рекреаційних зонах транспортного вузла.